Sunday, April 14, 2013

Teh Herba Durian Belanda

Teh Herba Durian Belanda

Annona Herbal Tea
(Lazat & Berkhasiat)
.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYakQKObno93uVwNiROPyAFo-jiI1Y5Cpt0F0nE7tO8YBJYqfbvhZYUOR1fEUPzfwSEMC1S8wZW09OKexGKc2ZrqppPZz-O_3WUT8fineVVrkkA_RT_b3nVCWkNoIZglxXfuWAbYCUMZrQ/s1600/teh+durian+belanda.jpg

.
..
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMeH2m02loBmx02vemIiDgUQiFMNHtIeFCIWZTtYBQh2gKT0M2tYcjMuBmzhZkIUToztPDf2aZ7arm4IN75WInW-CnFl-Lf5fUKkk-a9nrzPTVV5MYZmCifLjgXfsluay79TUbNhCqmKYz/s1600/durian.jpg

Kandungan : 25 uncang x 1.5 gram

Harga Promosi :
Beli 1 unit – RM 78.00
Beli 3 unit – RM 204.00
(Harga Pasaran : RM 85.00)

INFO TEH HERBA DURIAN BELANDA

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYUS-UBFZqO_ArVg5rg11SKBmeIecnYOHY54eDOJk-OKMPV_mxp9WwdjsAvr68mUDHMpWZIIvhahIjeWdx4PgAdEFMPVdZDkd0lqN1y8g73-EeDXRJHo7JfbK1xYI41Jc10fuh6nRoS76x/s1600/durian+belanda.jpg

Teh herba durian belanda adalah produk yang hebat keluaran syarikat Annona Herbs di mana produk ini dirumuskan dari herba-herba semulajadi terpilih dari pokok durian belanda. Secara umumnya telah diketahui ramai bahawa durian belanda mempunyai kekuatan sebanyak 10,000 kali ganda mencegah, merawat dan menyembuhkan penyakit kanser berbanding dengan perubatan moden (kemoterapi). Ianya juga bertindak melambatkan pertumbuhan tumor dengan kekuatan berkali-kali ganda.

Melalui penyelidikan dan kajian dijalankan selama 5 tahun kebelakangan ini, maka terhasillah produk TEH HERBA DURIAN BELANDA yang mempunyai rasa unik serta lebih enak jika diminum bersama dengan madu lebah asli.
.
KHASIAT TEH HERBA DURIAN BELANDA

1. PENYAKIT KANSER – Teh herba ini mampu mencegah, merawat dan menyembuhkan penyakit kanser sebanyak 10,000 kali ganda kekuatan berbanding dengan perubatan moden (kemoterapi). Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan dan merujuk kepada doktor pakar dengan keraptentang perkembangan penyakit anda. Bagi pesakit kanser kulit, teh herba ini diminum serta hampas teh disapukan pada kulit dengan kerap.

2. PENYAKIT JANTUNG – Teh ini mampu merawat dan menstabilkan denyutan jantung. Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan.

3. PENYAKIT KENCING MANIS – Teh herba ini mampu merawat dan menurunkan bacaan yang tinggi serta menstabilkan kandungan gula di dalam darah. Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan. Bagi pesakit kencing manis, teh herba ini tidak digalakkan diminum bersama dengan madu lebahkerana dikhuatiri madu lebah yang anda beli bercampur dengan gula.

4. PENYAKIT DARAH TINGGI – Teh herba ini mampu merawat penyakit darah tinggi jika diamalkan secara berterusan. Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan.

5. PENYAKIT GOUT – Teh herba ini mampu merawat dan menyembuhkan penyakit gout yang kritikal. Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan.

6. PENYAKIT RESDUNG – Teh herba ini mampu merawat dan menyembuhkan penyakit resdung serta membunuh kulat/fungus, virus dan parasit di dalam badan. Cara penggunaan – Pengambilan teh secara kerapserta aroma teh herbadi hembuskan melalui hidung secara perlahan-lahan.

7. ULSER MULUT – Teh herba ini mampu menyembuhkan penyakit ulser mulut jika berkumur-kumur dengan kerap.

8. PENYAKIT-PENYAKIT LAIN – Selain dari penyakit-penyakit kritikal di atas, teh herba ini juga mampu menurunkan kolestrol, berat badan dan mampu merawat penyakit asma, senggugut, demam panas, membunuh cacing didalam perut (budak kecil), membanyakkan susu badan bagi ibu yang menyusukan bayi, penyakit kemurungan, parkinson dan lain-lain lagi.

CARA BANCUHAN :
  • 1 UNCANG TEH HERBA DIMASUKAN DI DALAM TEKO TEH SERTA DITUANGKAN 400ML  AIR PANAS DAN DIRENDAM SELAMA  5-10MINIT. SETERUSNYA 1 TEKO TEH TERSEBUT DIHIDANGKAN UNTUK 4 CAWAN TEH.
DOS BANCUHAN
1. Orang yang sihat bertujuan untuk mencegah – 1 uncang teh dihidangkan untuk 2-4 cawan teh.
2. Pesakit tidak kritikal – 1 uncang teh dihidangkan untuk 1-2 cawan teh.
3. Pesakit kritikal terutama kanser tahap akhir – Dos minimum yang disyorkan 15 paket yang mengandungi 150 uncang teh yang perlu dihabiskan dalam masa 1 bulan. Sila rujuk doktor pakar secara kerap untuk mengetahui tentang perkembangan penyakit anda.

NUTRITION INFORMATION :
  • Energy per 100g   -   458 Kcl*
  • Crude protein (N x 6.25) per 100g   -   13.2g
  • Crude fat per 100g   -   3.9g
  • Moisture per 100g   -   8.9g
  • Ash per 100g   -   7.3g
  • Carbohydrate per 100g   -   66.7g
  • Dietary fibre per 100g   -   51.5g
TESTIMONIAL

PUAN RAKIAH, 65, NILAI, N. SEMBILAN, PENYAKIT : KENCING MANIS – Saya adalah pesakit kencing manis kritikal, sebelum mengamalkan Teh Herba ini, bacaan kencing manis saya 15 dan pandangan mata saya semakin kabur. Setelah saya amalkan Teh Herba ini selama 2 minggu secara berterusan, saya dapati mata pandangan mata saya menjadi lebih terang dari biasa, sistem perkumuhan menjadi lancar dan bacaan kencing manis saya yang terbaru turun menjadi 8!! Teh Herba ini memang berkhasiat. Kini saya tidak perlu lagi bergantung dengan perubatan moden.

EN. HASAN UJANG,63, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKIT : GOUT – Saya adalah pesakit gout yang kronik di mana pergelangan kaki saya bengkak dan berjalan menggunakan tongkat. Setelah mencuba produk ini selama 2 minggu, saya dapati bengkak di kaki saya telah surut serta pergelangan kaki saya tidak berasa sakit lagi. Setelah saya mengamalkan produk ini, saya tidak perlu berjalan dengan menggunakan tongkat lagi serta boleh makan makanan laut seperti biasa.

MOHD AMIERUL IQBAL, 14 TAHUN, LABU, N. SEMBILAN, PENYAKIT : RESDUNG – Sebelum mengamalkan produk ini, saya sentiasa bersin di waktu pagi serta hidung sentiasa berair dan gatal di bahagian mata. Setelah mengamalkan produk ini sebanyak 2 uncang, tindakbalas telah berlaku di mana saya mengalami sakit kepala serta hidung saya mengeluarkan hingus yang banyak tanpa henti selama 1 jam. pada hari berikutnya saya meneruskan minuman herba ini dan tindakbals selanjutnya saya mengalami demam dan bibir menjadi kering. setelah 2 hari mengalami demam, sya teruskan minuman herba ini saya dapati badan saya menjadi segar dan resdung saya bertambah pulih dan tiada mengalami bersin di waktu pagi. sehingga kini saya masih meneruskan minuman herba ini dan ingin berkongsi dengan semua pengguna herba ini tentang kebaikannya merawat penyakit resdung Terima kasih annona herbs..

PUAN RAKIAH, 65, NILAI, N. SEMBILAN, PENYAKIT : KENCING MANIS – Saya adalah pesakit kencing manis kritikal, sebelum mengamalkan Teh Herba ini, bacaan kencing manis saya 15 dan pandangan mata saya semakin kabur. Setelah saya amalkan Teh Herba ini selama 2 minggu secara berterusan, saya dapati mata pandangan mata saya menjadi lebih terang dari biasa, sistem perkumuhan menjadi lancar dan bacaan kencing manis saya yang terbaru turun menjadi 8!! Teh Herba ini memang berkhasiat. Kini saya tidak perlu lagi bergantung dengan perubatan moden..

SULAIMAN SIDEK, 46 TAHUN, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKIT : DARAH TINGGI – Sebelum mengamalkan produk ini, saya mempunyai darah tinggi yang kritikal. saya selalu berasa kebas2 di bahagian tengkuk dan selalu mengalami pitam. setelah saya amalkan produk ini secara berterusan selama 2 minggu, bacaan darah tinggi sebelum ini 200 ke atas dan tidak boleh di baca kerana terlalu tinggi menjadi sekarang bacaannya dapati turun kepada 160/ 90. amat menakjubkab produk ini kerana memberi kesan begitu ketara. mmg sesuai dengan istilah 10,000 kali ganda berkesan!!!

FARISH HAKIM, 4 TAHUN, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKIT : CACING DI DALAM PERUT – Kanak-kanak ini adalah penghidap cacing di dalam perut, keadaan mukanya pucat dan mulutnya berbau serta perut yang buncit. Setelah mengamalkan produk ini selama 1 minggu, di dapati muka kanak-kanak ini nampak lebih segar serta mulutnya kurang berbau. Perutnya buncitnya pun didapati mula menyusut.

FATIN HADIRAH, 10 TAHUN, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKI : RESDUNG – Sebelum mengamalkan produk ini, kanak-kanak ini kerap bersin di waktu pagi. Setelah mengamalkan produk ini selama 1 minggu didapati kanak-kanak ini tidak lagi bersin diwaktu pagi serta pernafasannya menjadi lebih lega dan lancar.

FATIN HAZIMAH, 7 TAHUN, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKIT : RESDUNG – Sebelum mengamalkan produk ini, kanak-kanak ini sentiasa bersin di waktu pagi. Setelah mengamalkan produk ini selama 1 minggu didapati kanak-kanak ini tidak lagi bersin diwaktu pagi serta pernafasannya lebih lega dan lancar

No comments:

KOS PENGHANTARAN

Sila tambah RM 6.00 (Sem. Malaysia) dan RM 10.00 (Sabah/Sarawak) bagi setiap penghantaran. Sila berhubung dengan Cik Nik – 010-4335330 untuk penjelasan lanjut